14. september 2013

The official 2013 IRONMAN 70.3 Norway film

Sjølv om eg storkosar meg med "off-season" og lite strukturert trening (også kjent som den meir og meir populære innfallsmetoden), så er det moro å lure på kva eg skal finne på neste år.
Sjølv om eg har lyst til å gjera litt andre ting enn triatlon i 2014, så har eg likevel blitt såpass glad i IM 70.3 Haugesund/Norway, at eg sterkt vurdere å melde meg på denne igjen.
Det blir ikkje akkurat mindre fristande når den offisielle Ironman 70.3 Norway filmen blei lansert 13.september 2013:


 


 Og der ser me også Sarah Reinertsen som eg hilsa på og åt lunsj saman med i Haugesund i år. Ho er super hyggeleg og veldig inspirerande. Akk ja. Får lyst på Ironman i Haugesund igjen eg!!!!

1 kommentar:

  1. Halvor Brekke,

    dine kommentarar på bloggen min er plagsamme for meg.

    Når du via kommenterar på bloggen min gir til uttrykk at du har sett meg/iakttatt meg eller huset mitt så er dette plagsom atferd frå din side som eg ikkje ønsker. Det virkar på meg som om du overvåkar meg og det er krenkande på privatlivet mitt.

    Hugs at via statcounterstatistikkprogrammet i bloggen min ser kven som er innom bloggen min til einkvar tid, så eg ser hvilken kommentarar du har skrive.

    Eg har tidlegare uttrykt i ein epost ovanfor deg at eg ikkje ønsker meir kontakt med deg. Men dette har du ikkje tatt hensyn til.

    Så eg gjentar dette:
    Du skal ikkje kontakte meg på nokon måte!
    Dette inkluderar både fysisk kontakt og kontakt via internett (f.eks. kommentarar) eller andre elektroniske eller analoge medier.

    Viss du ikkje sluttar å kontakte meg, ser eg meg nødd til å kontakte politiet.

    Imke Jürgens

    SvarSlett