19. september 2013

Ny blogg... og kanskje ny sykkel?

Nå bryt eg gamle vaner, og kastar meg ut i den nye bloggen utan å først skrive om kor spennande det er å starte ny blogg osv, dette kjem sikkert etterkvart uansett.

Eg har nemleg heller ikkje tid til dette, for same dag (= i dag) som eg starta ny blogg, så starta eg forhåpentligvis også eit nytt forhold, nemleg med ein NY TERRENGSYKKEL!

B kjem innom om mindre enn ein time, med stor bil og god plass bak til sykkel og mykje anna, så det blir spennande kva me fyller bilen hans med!
Sola skin også, den nye bloggen skin også, foreløpig, heilt ny som den er...

Gledar meg til å skrive mange innlegg her altså.
Viss nokon er utolmodig, kan de gjerne ta ein kikk på gamle bloggen min, som du kjem te ved å klikke her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar