15. mai 2012

Oppsummering av veke 2/9 fram til IM 70.3 Norway

Nå skal eg jammen ta og legge ut oppsummering av treninga mi den siste veka også.
Tenk om eg greier å vera så disiplinera og gjennomfører dette her fram til 8.juli?
Det hadde vore ganske spennande, eigentleg.
Å kunne sjå kva eg hadde planlagt vs det eg gjennomførte?
Men me får sjå.
Det er treninga som skal stå i fokus her, og ikkje oppsummering og analysen av denne.
Men, likevel, her kjem oppsummeringa frå siste veke:



Siste veke (7. - 13.mai 2012, 8 veker igjen til IM 70.3) var forslag til trening som følgjande:

Løpeøkt 1: 6km eller 45min RLT (Roleg LangTur),
(Løpeøkt 2: 30min)

Sykling økt1: 1time 45min RLT
(Sykling økt2: ein time veldig lett)

Styrke: ein time, heile kroppen
(styrkeøkt 2: lettare økt på 30min)

Så kva gjennomførte eg av dette?

Løping: 
Motbakkeløp/bakkeintervall (1min løp-1min gange)x15 = 30min
Roleg løp på mølle 40min (roleg, med litt varierande fart)

Sykling: 
Roleg restitusjonssykling på rulle 1 time
RLT sykling på 1t30min (ute)

Styrke: 
Hurra for styrketrening!
Ca30min lett, fokus på overkropp

Tur
Her har eg jo ingen forslag, men det blei ein del tur også:
Torsdagstur på torsdagen mot Bjørgenuten (dvs ein god del bratt stigning)
Til saman 5t30min sånn ca lufteturar med Lukas

Dette blei jo ganske bra, eigentleg?
Eg sykla "berre" 1t30min og ikkje 1t45min, men eg ikkje så opphengt i mine treningsforslag at eg MÅ fullføre det til punkt og prikke.
Første økt på mølle på kjempelenge, dette var både nyttig og artig og antagelegvis bra for kneet mitt også, så det skal eg gjera meir av. Kanskje blir det ei mølleøkt i veka i staden for ute?

Styrketrening skal eg virkeleg fokusere meir på.
Det vil eg profitere av.
Dessutan må eg hugse på at eg ikkje svømmer i det heile tatt, så for å oppretthalde styrken og bevegeligheten i skulder, armar og øvre rygg er eg heilt nødd til å trene styrke.

Men, summa summarum var den siste veka bra, treningsmessig.
Punktum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar