29. september 2010

Hausten er her - og sykkelen (nesten) klar

Nå er hausten definitivt på sitt finaste. Men det begynner å bli tidleg mørkt på kvelden, og dermed blir tida til rådighet for sykling ute også mindre og mindre.Denne hausten har eg lyst til å sykle meir enn eg gjorde ifjor. Rett og slett fordi eg synst det er skikkeleg gøy å sykle i år! Utvalget av disponible syklar her stort nok for meg: racer, tempo eller terrengsykkel?
Når det er tørt, lyst og fint ute, er det heilt klart framleis sesong for ChiCqiloen.
På søndag blei det ein liten halvannan times tur ute. Utan mål og meining, berre rett og slett fordi det var så fint ute!
Så er det ut med terrengsykkelen (Hardrocx) dagleg, ned til jobb på morgonen, og bakken opp att på ettermiddagen.
Og når desse mørke haustkveldane nå kjem, så er det kanskje tid til å tenke litt på å vera synleg?

Eg må innrømme at eg til dags dato ikkje har ein einaste refleks på syklane mine.
Men dette skal eg gjera noko med!
Eg har gått til innkjøp av eit set med front- og baklykt.
Set av front- og baklykt. Komplett med dings til å få montert frontlykta på styret.

Å kjøpe utstyr via internett er jo spennande, når det gjeld nytt utstyr  så får ein jo ikkje vite kva ein får før ein faktisk får det i postkassa!
Er dette ein ny fancy ring?
Probikekit har enno ikkje svikta meg, og alt eg har bestilt derifrå har vore av god kvalitet og har kome fram utan skadar. Eg har derfor lyst til å reklamere for denne internettbutikken, dei sendar nemleg FRAKTFRITT til Norge!!!
Og bestiller ein varer for under 200NOK, er det også utan moms. Dermed har også lågbudsjett-triatletar som meg moglegheit for å få tak i utstyr til ein rimeleg penge.
Blackburn VOYAGER 2.0 MARS CLICK. Høyrest jo meir ut som navnet på noko astronautisk utstyr...
Sidan eg har sov meg gjennom dei lange haustkveldane dei siste dagane, har eg ikkje hatt tid til å teste lyktene i mørket enno, men eg fekk vurdert kor enkelt det var å montere lyktene. Det var lettvint og krevde berre ein stjerneskruetrekker for frontlykta, mens montering av baklykta ikkje krevde verktøy i det heile tatt: 
Reimar og krokar av mjuk gummi held baklykta på setepinnen. Enkelt. Og det sit godt.            



Baklykta sit godt på setepinnen, men eg tvilar på at den hadde passa rundt ein overdimensjonert setepinne til ein temposykkel.

Lykta sit godt. I alle fall rundt ein standard setepinne.
Nå er det berre å vente på at mørket set inn i kveld. Men det er det mange timar til enno, heldigvis.
Blå himmel. Det er enda mange timar til eg får teste lykta. Bra.
Og mens terrengsykkelen står klar for nye utfordringar i mørke haustkveldar, står ChiCqiloen i stoga og ventar utolmodig på ein tur ut...
Frå turen søndag. Ein tur til tunnelen og tilbake.
Sjøormporten? Er det her sjøormen held til hen???
Sykling utan mål og meining, men med flott utsikt (mot Skorve).

1 kommentar:

  1. Hausen æ fantastisk fin.. Sø bra du benytta deg av finværet te ein sykkeltur.. Lufti æ sø klår og lufti skarp og frisk! :-)
    Bildi dine æ gruleg fine!
    Åssø skø nøk eg au tenke litt på å gjera MTB sykkelen litt meir synleg te seine hautskvellar!
    Der va visst ikkje mykje refleksar å skryte av når eg sjekka!

    SvarSlett